FAQ

Q: Ik heb problemen om ingelogd te geraken op het platform, wat kan ik hier aan doen?

A: Vink het vakje 'ingelogd blijven' aan en probeer je nog eens in te loggen. Als dit niet werkt kan je ook proberen om via de incognito modus (ctrl + shift + n) van je browser het platform te openen.

Het platform werkt het best als je het gebruikt op de laatst geüpdatete versies van Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari of Microsoft Edge.

Q: Vinden er doorheen de dag presentaties van bedrijven plaats?

A: Er zullen geen aparte presentaties georganiseerd worden. Veel bedrijven hebben echter wel filmpjes in hun stand geüpload of een vooraf opgenomen presentatie hiertussen gezet, dus bekijk dit zeker eens!

Q: Hoe kan ik een audio of video call met een bedrijf beginnen als ik deze op voorhand niet gepland had?

A: Enkel bedrijven kunnen een call beginnen als deze niet op voorhand gepland was. Je hebt als student echter wel de kans om een chat te beginnen en via deze weg je interesse te uiten. Durf via deze weg initiatief nemen en te vragen om over te stappen naar een call.

Q: Hoe kan ik een chat starten?

A: In de stand van een bedrijf, helemaal bovenaan, kan je één of meerdere onderwerpen vinden die door het bedrijf zijn voorgesteld. Als je op een van deze onderwerpen klikt, zal je automatisch naar het chatvenster doorverwezen worden.

© 2021 VTK